Q&A...

...czyli odpowiedzi na często zadawane pytania:

 1. Jak określisz swój styl pracy?

Możecie być pewni, że NIE będę Wam przez cały dzień wciskał obiektywu tuż przed twarze, lub nieustannie mówił co dokładnie macie robić. Jednak zawsze możecie na mnie liczyć i w każdym momencie mogę Wam służyć pomocą jeżeli tylko chcecie. Lubię zdjęcia naturalne, typowo reportażowe, kocham detale i staram się „polować” na sytuacje na które nikt w pierwszym momencie nie zwraca uwagi, a które z pewnością będą miłą pamiątką z tego dnia. Staram się nie zwracać na siebie uwagi, być jak najmniej widocznym, aby nikt nie czuł się niepotrzebnie skrępowany obecnością aparatu, aby zdjęcia nie były sztuczne. Swoją umiejętność wyćwiczyłem do tego stopnia, że jeden z gości zapytał jedną z moich Par Młodych po weselu dlaczego nie mieli fotografa 😉

2. Ile będziemy czekać na zdjęcia i w jakiej formie je otrzymamy?

Zastrzegam sobie 60 dni, jednak w większości przypadków, zdjęcia wysyłam po ok. 40 dniach. Zdjęcia zostają umieszczone w galerii online i są zabezpieczone hasłem

3. Ile zdjęć otrzymamy?

Minimalna ilość zdjęć po obróbce to 500, jednak prawie zawsze jest ich trochę więcej 😉

4. W jakiej formie otrzymamy zdjęcia?

Otrzymacie galerię ze zdjęciami w formacie cyfrowym (na min. 6 miesięcy). Dodatkowo możecie zamówić fotoalbum oraz odbitki. Wszystko jest starannie zaprojektowane i elegancko zapakowane.  Ponadto, wszystkie zdjęcia mogą być umieszczone w formie cyfrowej na fajniutkim, nietypowym pendrive w szklanej buteleczce.

5. Czy jest możliwość zobaczenia przykładowych zdjęć i albumów?

Oczywiście. Niektóre realizacje można zobaczyć w zakładce „Albumy”. W trakcie spotkania mogę Wam również „na żywo” zaprezentować jak wyglądają moje albumy i odbitki.

6. Ile godzin pracujesz w dniu wesela?

Maksymalnie 14 godzin. Zaczynam od przygotowań zazwyczaj 2-3 godziny przed ślubem, a kończę ok. 1 w nocy, zazwyczaj po oczepinach.

7. Czy w trakcie wesela wykonujesz sesję plenerową?

Bardzo chętnie! Zawsze zachęcam Młode Pary do takiej 15-30 minutowej sesji. Po pierwsze: macie chwilkę, aby nabrać energii na zabawę do rana, a po drugie emocje, które towarzyszą Wam w tym dniu będą jeszcze lepiej widoczne na fotografiach – podczas takiej sesji wszystko co robicie jest absolutnie naturalne.

8. Czy możemy realizować własne pomysły na zdjęcia?

Oczywiście. Jestem otwarty na wszelkie propozycje.

9. Czy posiadacz zezwolenie na fotografowanie w kościele?

Tak. Mam aktualne pozwolenie wydane przez Archidiecezję Łódzką.

10. Co jeśli aparat ulegnie uszkodzeniu w trakcie zlecenia?

Mam ze sobą zawsze 2 lub 3 profesjonalne aparaty oraz kilka wysokiej klasy obiektywów, więc zawsze mam zapas.

11. Jak zabezpieczasz zdjęcia przed ich utratą?

Zdjęcia zapisuję na 2 kartach pamięci jednocześnie, tak aby zminimalizować ryzyko utraty zdjęć, gdyby któraś karta odmówiła posłuszeństwa. Następnie, cały materiał jest zabezpieczony na dwóch dyskach twardych do momentu ukończenia zlecenia. Dodatkowo, Wasze zdjęcia będą archiwizowane, więc jeżeli jakimś cudem stracilibyście je, to zawsze możecie się do mnie zgłosić po kopię.

12. Na jakim terenie pracujesz?

Mogę dojechać absolutnie wszędzie, gdzie tylko sobie życzycie. Najczęściej działam w województwach: podkarpackim, świętokrzyskim, lubelskim i małopolskim. Do 150 km od Sandomierza dojeżdżam bezpłatnie.

13. Czy znasz angielski?

Tak, jestem z wykształcenia anglistą 😉

14. Czy nasz ślub będziesz fotografował osobiście?

Możecie mieć pewność, że na Waszej uroczystości będę osobiście.

15. Czy nasze zdjęcia będą publikowane?

Tylko jeżeli udzielicie na to zgody. Będzie mi miło, jeżeli będę mógł udostępnić chociaż niewielką część, jednak szanuję Waszą prywatność.

16. Czy możemy podpisać umowę zdalnie?

Zawsze zachęcam do spotkania się przy kawie, podczas którego poznamy się lepiej, podpiszemy umowę, omówimy szczegółowo Wasz Dzień i zobaczycie albumy i zdjęcia „na żywo”. Jednak jeżeli nie ma takiej możliwości, to jak najbardziej możemy wszystko załatwić zdalnie.

Scroll to Top